Eng Famill vu Feldmais wunnt an enger Mauer, no bei engem Bauerenhaff. De Bauer ass geplënnert, an d’Scheier ass eidel. Et gëtt Hierscht, an d’Mais musse Provisioune fir de Wanter maachen. Se schaffen all mat, just de Frederick net. Aplaz Fruucht, Mais, Nëss a Friichten am Lach an der Mauer unzeheefen, sëtzt de Frederick do an dreemt. „Firwat schaffs du näischt?” froen di aner Mais. „Ma ech schaffen dach!” seet de Frederick. Hie sammelt Faarwen, Sonn, Musek a schéi Wierder fir déi laang Wanterowenter. Hie gëtt zu engem, deen aus dem Näischt Freed a Schéines erbäi zaubere kann… Hien ass e richtegen Artist!
En Dezember ouni Kleeschen? Dat ass wéi e Chrëschtbam ouni Kugelen. Onméiglech! Och dëst Joer fënnt de Kleesche säi Wee nees op d’Büne vu Lëtzebuerg, fir de Kanner um Enn vum Joer eng ganz besonnesch Erënnerung matzeginn. D’Kanner kucken an eng gemittlech Stuff eran – a fannen eraus, datt um Niklosdag sou munches schif goe kann. Dat geschitt eben, wann e virwëtzegt Kand sech ze fréi erofschläicht, fir erauszefannen, wat de Kleeschen do ënne sou stiicht. Wat wënscht sech e Kand hautdesdaags? Versteet den ale Kleeschen dat iwwerhaapt nach? A wéi parkt een am beschte säi Schlitt? Et gëtt vill Froen, vill Musek, vill Quatsch a vill Geschichten, un deene sech d’Kanner an der däischterer Joreszäit wierme wäerten, gedroe vum Geschichtenerzieler Roger Seimetz an de Museker Fränz Hausemer a Benoit Martiny.
D’Kënschtler*innen vum Traffik Theater erziele mat Zeechnungen, Objeten a Live-Musek eent vun de bekanntste Märercher vum Hans Christian Andersen, a froen sech awer och, ob wierklech nëmmen eng richteg Prinzessin et fäerdeg bréngt, duerch 20 Plommepillemen a Matrassen eng kleng Ierbes ze spieren.
Wat wier, wann e Prënz den Ierbessentest misst maachen? Oder Jenny a Menni? A firwat muss engem Prënz seng Fra sou sensibel sinn? Wat wier, wann se just zëmperlech a kriddeleg wier? Wat géif geschéien, wann se nom Ierbessentest keng Loscht hätt, de Prënz ze bestueden? Et kann een sech vill Froe stellen, wann een hautzedaags dem Andersen säi Märche liest, an dat maachen den Dan Tanson, de Michel Boulanger an d’Eleonora Savini mat vill Humor.
Le dimanche midi, on vous propose un P’tit brunch du théâtre : de quoi boire et manger, avec un atelier ludique pour petits et grands à la clé !
Spectacle 11h ou 15h Brunch 12h (à réserver via : reservation.theatre@villeesch.lu) Atelier parent-enfant 13h-14h30
Ah, le premier jour d’école ! Les longues heures passées loin de la maison, la timidité devant les camarades de classe, et les plis si rassurants – on s’en souvient – de la jupe de maman. Pour raconter cette journée pas comme les autres, les costumes de deux comédien·nes-marionnettistes se déploient sous nos yeux, comme par magie. Une chaussure devient une baignoire pleine de bulles, une veste retournée une cuisine où prendre le petit-déjeuner, et un bras une route où partir en voiture. Drôle et inventive, l’histoire de cette rentrée s’avère extraordinaire et rassurante, pour toute la famille.
Quand vient la nuit, on rêve les paupières fermées… et parfois même ouvertes ! N’est-ce pas ici un tapis multicolore qui danse ? Et là, un petit quelque-chose qui flotte discrètement sur scène ? Qu’est-ce qui se faufile plus loin, timide, mystérieux, rigolo et plein d’entrain ? Avec des trouvailles visuelles et sonores fabuleuses, la compagnie Florschütz & Döhnert jouent avec l’imagination des petites et des grandes personnes. Il suffit parfois d’un morceau de tissu pour faire apparaitre des mondes fascinants. Des mondes entre rêve et réalité dans lesquels des êtres absurdes et étonnants, épris de liberté, sont dotés d’une vie propre jusqu’alors insoupçonnée.
Le dimanche midi, on vous propose un P’tit brunch du théâtre : de quoi boire et manger, avec un atelier ludique pour petits et grands à la clé !
Spectacle 11h ou 15h Brunch 12h (à réserver via : reservation.theatre@villeesch.lu) Atelier parent-enfant 13h-14h30
Une histoire qui s’invente sous nos yeux. Sur scène, une musicienne accorde son xylophone, une conteuse s’échauffe la voix et un peintre sort ses plus beaux pinceaux. Venant, dans l’ordre, du Japon, de France et d’Italie, ces artistes aux langues et pratiques diverses vont créer, au gré d’une inspiration commune qui prend forme, des situations drôles et poétiques. Quand elles et il mélangent tout, les notes, les histoires et les couleurs… cela donne vie à… un être fantastique ! Miroir de l’inventivité enfantine, ce spectacle est à l’image de nos petit·es créateur·rices : fantastique même dans les choses les plus simples.
Ah, les lapins blancs ! Il suffit d’un chapeau ou d’une poche, pour les voir apparaitre, comme par magie. Ils sont comme ça, c’est plus fort qu’eux… Quand on met la main sur l’un d’eux, ou plutôt quand lui – le malicieux animal – met sa petite patte tendre sur nous, que faire ? Le laisser nous conter ses histoires secrètes et poétiques, bien entendu. Avec quelques mouchoirs, notes de guitare et autres bricoles maniées avec beaucoup d’adresse, le duo Florschütz & Döhnert fait appel à l’imaginaire des jeunes et moins jeunes spectateur·rices. L’infime devient grandiose, l’ordinaire unique et la scène un cosmos où tout, absolument tout, devient possible.
Eng Geschicht fänkt vir un an hält hannen op. Zwar net!
Haut op d’mannst maache mer alles verkéiert a béien et nees grued. A vläicht bleiwen dono e puer wonnerschéi kleng Bëlzen dran.
Well wann hanne vir a vir hannen ass, da ka riicht kromm sinn a kromm och riicht, an alles ass nees genee esou, wéi et soll sinn! Oder net?
Komm mir setzen den Z op den A an en T virun all Wuert! Wann dann d’Wieder esou richteg schéi geckeg d’ënnescht d’iewescht bonzelen, da kriss de e Knuet an d’Zong… oder an d’Oueren?
Oh meng Modi, wat en Zodi, voller Freed um Duercherneen!
Une danseuse se risque dans un espace empli de dispositifs surprenants et poétiques. Tantôt douces, tantôt rugueuses, les surfaces se dévoilent délicatement à elle. Notre amie inspecte, découvre, écoute et s’étonne au gré de cette profusion de textures et couleurs. De tâtonnements hésitants en progressions téméraires, d’irritations passagères en émerveillements, elle chemine sur un terrain de jeu où les cinq sens sont malicieusement mis en éveil. Dans ce monde sensoriel et déroutant, le toucher devient son et le son devient musique !
Et muss awer eng richteg Prinzessin sinn! Et war eemol e Prënz, deen onbedéngt eng Prinzessin wollt bestueden.
Et huet awer eng richteg misse sinn.
De Prënz ass duerch d’ganz Welt gereest, fir eng ze fannen.
Mee ëmmer war eppes verkéiert…
D’Kënschtler*innen vum Traffik Theater erziele mat Zeechnungen, Objeten a Live-Musek eent vun de bekanntste Märercher vum Hans Christian Andersen, a froen sech awer och, ob wierklech nëmmen eng richteg Prinzessin et fäerdeg bréngt, duerch 20 Plommepillemen a Matrassen eng kleng Ierbes ze spieren.
Wat wier, wann e Prënz den Ierbessentest misst maachen? Oder Jenny a Menni? A firwat muss engem Prënz seng Fra sou sensibel sinn? Wat wier, wann se just zëmperlech a kriddeleg wier? Wat géif geschéien, wann se nom Ierbessentest keng Loscht hätt, de Prënz ze bestueden?
Et kann een sech vill Froe stellen, wann een hautzedaags dem Andersen säi Märche liest, an dat maachen den Dan Tanson, de Michel Boulanger an d’Eleonora Savini mat vill Humor.
Inscription à la newsletter
Menu d'accessibilité
Taille de police
100 %
Zoom
100%
Certains cookies sont nécessaires au fonctionnement de ce site. En outre, certains services externes nécessitent votre autorisation pour fonctionner.